زنی در فرودگاه

در خانه من مَحرَم باشید لطفا.

زنی در فرودگاه

در خانه من مَحرَم باشید لطفا.

دوباره نوشتن

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ | فرخنده (ری را) آشوری | ۴ نظر

سلام

اینجا من از روستایی پست می گذارم که در بازی روزگار اکنون ساکن آن هستم...

اینکه دوباره به نوشتن رو آورده ام، خود شروع یک تنهایی جدید است.


  • ۹۴/۰۲/۲۹
  • فرخنده (ری را) آشوری

نظرات  (۴)

خوشحالم که باز شروع کردی.
پاسخ:
ممنون بانوچه مهربونم
ایشالا هر چه سریعتر برگردیم شهر خودمون :))
پاسخ:
اما من صاحب هیچ شهری نیستم...
ممنون
خوشحالم که برگشتی
پاسخ:
ممنون دوست جانم
منم خوشحالم که هنوز باهامی
میخوانمت 
از امروز :)
پاسخ:
باعث افتخارمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی